Hydra.. <3

När jag var liten döpte jag min cykel till Hydran. Det var en grym
cykel, men den har varit väldigt förliten rätt länge nu. Istället
för en cykle vilar jag nu mina ögon på en väldigt vacker jacka.
Acnes Hydrajacka är... underbar <3



Den är grön, ser underbart varm ut och typ perfekt inför vintern.
Jag kommer inte ha råd med den, det spelar ingen roll hur mycket
 jag vill ha den, den är utom räckhåll. (Eller?)
3995 svenskar går den loss på, men det är inget emot priset på
Net a Porter: 510 Euro

I'm in love, suck, men hellre kläder än pojkar ;)

Kommentarer
Postat av: adam

svar: ledsen, örhängena är för män endast ;) haha. nej, men visst är de fina? jag ska lätt skaffa dom. kajsa kollade snett på mig när jag sa det... så klart...

2010-09-04 @ 15:29:43
URL: http://bemymirror.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0