22 November ska Jag Hänga på Låset

Och kräva att dom öppnar på SKivlagret här i Linköping fortare än kvickt.
Jag har väntat i snart tre år på det här, och äntligen, äntligen.
Just det äntligen hände något som var värt att blogga om.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!
Jag vill skrika av glädje, dansa villt, men framför allt så vill jag öppna
munnen och sjunga för full hals igen!! För dom är tillbaka, dom som lärde
mig sjunga:

MY CHEMICAL ROMANCE SLÄPPER SIN NYA CD 22 NOVEMBER!!!!!!

Once an emokid, allways an emokid. Den där lilla önskan om att sminka
ögonen svarta och hångla med vampyrer (innan Twilight nådde världen
hade emokids ensamrätt på det ;P) kommer hemsöka dig som de
Halloween-inspirerade outfits som dom flesta bar. (Eller trodde att de bar)
Hur som helst, på min tid fanns en gemensam nämnare på s.k. "äkta"
fashioncore-ungar: My Chemical Romance.
Och hos de flesta 93or (vi snackar inte bara emos här) finns en liten plats
i nostalgiorganet (och i hjärtat) för My Chem's musik.
Och när man kör fast och allt känns hopplöst: Återvänd till dina rötter.
Mina rötter finns i My Chemical Romance.
Och det finns redan en plats i min CD-hylla (jag vet, jag är old fashion)
för albumet Danger Day's: The True Lives of The Fabulous Killjoys

Och bara för att jag finner stor humor i att berätta om mina fashioncore-
dagar så ska ni som inte va med då få se hur jag såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0