1 September 2010

Blää! Allt är tråkigt. Jag är sjuk, har inget att göra och har fått
hem en lillebror som visserligen utraderar lite av tystnaden.
Vet bara inte om jag ska uppskatta det faktum att luften fylls
med könsord istället för tystnad. Suck, CoD, CS.. jag vet inte
vad han spelar men ordlistan är kort och ja.. ni fattar. Jag har
inget vettigt att göra.
Eller, jo..
Jag borde städa rummet, menjag orkar inte. Jag orkar INGENTING!!
Jag sitter insvept i min gigantiska halsduk (jag stickade den
själv när jag var fjorton, det är den enda halsduk som jag står ut
med) och mår pyton, med tappad talförmåga. Min hals gör
ooooooooont och toapapperet är snart slut för jag har snutit mig i
allt. Satans förkyldning. Satans, satans förkyldning!
Jag som var så grymt pepp på att utveckla sången.


Är lite på sånt här humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0