Seg kola..

Nu är det över.. Sömnmätarna jag hade på armen är borta. Skönt.
Jag har tagit en liten bloggpaus, både från min egen och andras.
Jag har inte haft tid att blogga, och kommer inte att ha tid att blogga
ordentligt på ett tag heller. Jag har för mkt att göra och det är nog
mest mitt eget fel. Men nu när jag inte tar mina tabletter längre ser
jag saker klarare, allt löser sig nog. Men stressen fick mig att
glömma en oerhört viktig sak som jag skäms till döds för! Jag skulle
aldrig vilja att någon glömde min födelsedag, ändå har jag lyckats
glömma bort två väldigt viktiga personers födelsedagar under loppet
av ett år. Nästa gång ska jag sätta upp lappar över hela huset när
någon fyller år. Usch!!

Förlåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0