Men det vore ju roligt om det vore sant

Rubriken är ett citat från dagen som gick. Det har varit en helt sjuk dag, någon måste ha vänt upp och ner på min hjärna när jag sov. Och då kommer frågan: Vem är denna någon? Denna någon är nämnligen mkt irriterande, samtidigt måste jag dock beundra denna någons mod, eftersom den som väcker mig gör det på egen risk. (Det är inte  helt riskfritt.) När jag kommer till skolan hamnar jag i en sal där det gäller att vakta nior. (Det är farligt, de kan ju bitas!) Vilket resulterade i några väldigt kul bilder med Festispaket.. mer info kommer.
På eftermiddageen håller int min hjärna längre och influerad av glass poppar det ena, efter det andra sjuka upp i min hjärna. Det har varit en luddig dag, men det blev bra då jag klev på bussen eftersom det lyste grönt. Och eftersom luddigt är en färg som inte är grön så blev det ett rätt bra resultat. Däremot stängde inte hjärnan av och jag har tydligen Alien-Hand-Syndrome eftersom jag helt Random tog tag i en kompis haka samtidigt som jag sa ordet piano..
Nu ska jag försvinna in i en värld fylld av vattenångor och nagellacks-stank och bada.
Peace!!



Inget kan beskriva dagen som denna låt, fast jag ville egentligen ha
Dagen då krigeet kom till stan med 50 Hertz

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha åh malin! Vilken dag, jag fattar typ inget! En slemmig torsk ;)

2010-04-01 @ 12:57:45
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tycker det var en fin bild på dig!!!! Nej hästen är lilla Vilda! :') som låg ner en dag xD

2010-04-02 @ 22:40:35
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0