I bet you look good on the dancefloor :)

Ikväll är det Let's Dance och ingen Willy. Najs som rimmar på majs som rimmar på Kajsa, åtmindstone nästan.
Jag menar, hans bästa dans var i andra programmet. Han nådde toppen då och blev inte bättre. Fast folket gillade den charmige trädgårdstomten, som orsakade rabalder i TV 4:as korridorer. Grattis Willy, du har tagit dig mycket längre än vad du borde. Vet dock inte riktigt vem jag håller på, men det lutar åt Claudia och Tobias.

Dagens Soundtrack består av Kent - 747. En låt som jag faktiskt har uppträtt med. Den gör mig alltid lycklig :)
Kram


Svensk version



Engelsk version

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Puss på dig malin! Detsamma för dig. Jag utmanar dig för du är bäst. Dah :D och så skriver du både fin och roligt!

2010-03-28 @ 20:08:25
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tillägg:

(din kommentar) det betyder mycket<3 tack

2010-03-29 @ 20:57:14
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0