En utmaning för mkt

Hej hopp. Här sitter man oskyldigt och läser Issas blogg och upptäcker att man är utmanad. Så nu måste jag avslöja sju sanningar om mig själv. Håll i dig, du kommer inte få någon större chock!!

1. Jag hatar att lyssna på musik när folk är i närheten. Jag vill lyssna på musik själv eller
    tillsammans med mina kompisar. Ingår du inte, håll dig borta

2. Mina kompisar är dom viktigaste personer jag har i mitt liv

3. Jag tycker det är jättekul att spela Pokemon på Gameboy/DS

4. Jag gillar att berätta om sjuka drömmar jag drömt för folk

5. Grandpa Simpson är min idol

6. När jag fyller arton är det första jag ska göra att skaffa en tatuering, vet inte om det ska
    bli den på armen eller den jag vill ha på ryggen först

7. Jag måste lyssna på musik HELA tiden, jag kan inte sluta



Då vet ni sju nya (eller inte nya?) saker om mig. Jag tänker inte utmana någon speciell, men det finns en utmaning till den person där ute som vill

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du är fin malin :')

Och rolig! Vad ska du ha för tatueringar? Haha, dina drömmar är bäst!

2010-03-28 @ 21:36:36
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0