Bang, bang, bang!

Så låter det när man dunkar huvudet mot bordet. Jag har så pass tråkigt att jag på allvar överväger möjligheten av ren tristess. Jag tror jag ska bada

Det här är min dag:
Vaknar med ett ryck kl ett av att telefonen ringer, men hinner inte svara.
Tar mobilen och kollar klockan.
Skriker: "Vad i helv.. Jag hinner ju inte till skolan!!!! Faaaaaaaaan!"
Dunsar ner på kudden igen
Tänker: "Vänta lite.. brukar inte mamma komma in och väcka.."
Minns vagt: "Jooo... Mamma var här.. Vad fan hände sen?"
Rotar vidare i hjärnan på jakt efter minnen.
Hittar inget och blir rädd.

Ja, då vet ni vad som händer just nu. Jag är uttråkad och förvirrad. För att göra livet lite bättre så är det bara att lyssna på musik. Dagens soundtrack består av Johnossi och Lasse Lindh.
Lyssna och njut!





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha lilla malin!

Ja, verkligen! ;D

2010-03-24 @ 17:18:24
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0