You say I live Inside my Head, I call it Imagination

I min värld är klockan sent. Väldigt sent.
Åtta är inte tidigt hos mig, jag borde lagt mig för länge sen,
min kropp gör inte som den ska, för fan kvinna sov!
Istället städar jag fortfarane rummet och äter mat och leker
nostalgitripp genom att titta på hemgjorda bildmontage med
Tokio Hotel på youtube. Töntfaktor eller inte, dom kommer
alltid vara mitt favoritband. I'm stuck with them.
Och musiken är inte helt kass, de flesta låtarna är faktiskt
riktigt bra för genren.


Tokio Hotel - In your shadow

Nu ska jag sluta leka med datorn. Jag ska släpa mig bort till
badrummet fem meter härifrån och borsta tänderna. Sen ska jag
därifrån ta mig tre vansinnigt långa meter och gå och lägga mig.

Sov gott<3/ Malin

Kommentarer
Postat av: nemo

sv: båda två finns fortfarande kvar till salu:)

2010-06-28 @ 23:11:17
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0