Skor!!

När jag var inne på min kompis Kajsas blogg upptäckte jag att jag att Nelly.se
har en tävling där man får designa sin sko. Jag tycker väldigt mkt om grönt
just nu. (Det är ju sommar liksom, hur ofta är det jätteggrönt i Sverige?)
Så mina skor fick grön klack och blommig skodel, kanske inte finast i världen,
men man blir glad av dom. :)
Snälla hjälp mig att vinna och rösta på dom. Eller rösta på Kajsas, för dom var
också snygga! Eller på båda ;)


Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Klicka här för att komma till Kajsas Blogg och hennes skor


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha sötnos! <3

Dina skor är såå Malin style x)<3

2010-07-25 @ 10:46:17
URL: http://kajsalinbdberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0