Sweet dreams young ones

Rea slutar aldrig bra för mig. Jag köper en massa saker jag inte borde.
En massa saker som jag faktiskt behövde, men det mesta kunde jag
ha levt utan. Den bananformade badrumsmattan som ligger nere i mitt
badrum är en sån. Det kostade sjuttio kronor och var egentligen helt,
hundraprocentigt värdelös. Men fy farao vad den är cool. En massa
nagellack dök också oplanerat upp i mitt förråd. Fina visserligen, tur
att jag gick med en del kulörer i sinnet. Men 120 kronor spenderar jag
faktiskt inte bara sådär vanligtvis. När jag kom till Norrköping i
torsdags hade jag 550 kronor på mitt konto. När jag kom tillslut kom
hem fanns det trettio kronor kvar. Lyckat.
Ddet där med att regn får folk att shoppa mer är en lögn. I solen
tappar folk sina shoppinghämningar och köper allt möjligt. Vad tänkte
jag egentlien, en banan i badrummet?
Men den ligger där, jag har betalat för den och den ska jävlar i mig
användas!
Idag ska jag till Ikea (jag misslyckades ordentligt med att ta mig dit
igår. Jag ska köpa min sista attiralj på rea. Hoppas jag.
Jag återkommer med ett fyra-på-morgonen-inlägg om mitt misslyckande
inom en vecka.
Tills dess får du, ni eller andra varelser som läser denna blogg ha det
bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0