För dom har inga bananer..

Jag kände mig oerhört brådmogen när jag köpte en badrumsmatta
på Lagerhaus. Min hjärna funkar numera enligt filosofin Ja!..Nej..Jo!
och det är ett problem. När jag hittade mattan på rea i Norrköping
för några veckor sen ville jag ha den direkt. Men ifrån bakhuvudet
kom den lilla rösten som frågade mig hur gammal jag var egentligen,
så jag gick därifrån. Tiden gick och det började bli dags att åka hem
till Linköping och den där badrumsmattan blev mer och mer lockande,
den var ju ändå riktigt billig, sjuttio spänn liksom!
Det slutade med att jag gick dit och köpte den. Och la den på plats i
badrummet när jag kom hem. Och den är skitsnygg.. Men jag önskar
att jag hade de där sjuttio kronorna nu istället. Dom hade kunnat bli
en hatt istället, men att komma hem (Norrköping) blev väl något
överväldigande. Nu ligger den där i alla fall. Och när jag tänker på
det så är jag nog inte så gammal egentligen. hur många personer
har en badrumsmatta som ser ut som en banan? ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har du flyttat hemifrån Malin? <3

2010-07-25 @ 10:49:40
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0