Det är klart

Jag är färdig. Det tog väldigt mkt längre tid att montera en bokhylla än jag trodde.
Nu är jag trött. Garderoben är ett krux, hur får jag bort den? Hmmm......

Ett skynke över den? Ne, då ser dom skynket.. Baka en kaka och bjuda dom på
den så dom blir glada och inte tänker på garderoben? Mina föräldrar kommer
inte gilla att det står en STOR garderob sönderplockad i femton bitar som tar upp
plats när dom kommer hem med sina väskor.
Hörni, kan man hyra Harry Potter? Jag kan ju inte trolla själv.

De är problem som får komma senare. Nu ska jag nämnligen borsta mina tänder
och krypa ner i sovsäcken i tv-rummet (det är enda rummet man kan sova i när
det är såhär varmt. Och det har varit lika varmt därinne som i mitt vanliga rum
annars. (blä) Det får gärna vara varmt ute, men inne får det gärna vara svalt.

God natt. Sov sött, dröm om småkryp du mött (insekter, hu!)
Kram Malin <3

Kommentarer
Postat av: Fröken V

Sv: haha, DET vore underbart! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0