En fin helg

Hej hopp! Då ska man sammanfatta helgen i ett kort mittinatten-inlägg.
Det började fint med en busstur från Norrköping till Linköping. Resesälskapet bestod av Sofia, Sofie, Eva, Oskar och en Cherry-Coke.
Sedan var det bara att traska omkring på stan tills jag skulle träffa den underbart, fina människan Isabelle och sedan Freddan. Med dessa två vid min sida gick färden mot Skylten och Rock-karusellen för att se alla bra band. Mest för I'll Be There;s skull. Där träffar jag en massa andra fina kompisar som även dom är där för musikens skull. När spelningen är slut hamnar jag på Burger King med Sofia och Sofie vilket resulterar i att jag sover över tillsammans med dom i Sofias rum. Det var fint. Underlördagen åt jag i princip bara godis och chips. Jag har magont. Söndagen var en kort dag som innehöll en annan människas iPod och kakbak. Nu måste jag sova eftersom jag ska upp imorgon.
Kram, puss och allt annat man borde säga. Anna-Göran hälsar :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du är en underbar människa, GRATTIS<3 på dig igen:D



Och nej då, det är inte försent att önska sig en sån än, får se vad vi kan hitta!

2010-02-06 @ 14:46:27
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0