Det Långa Landet Falukorv

Hej hopp!
Idag kom jag hem ifrån det lilla landet Danmark. Ni vet dom med
snygga designers och Wienerbröd till frukost? Där har jag har den
fränaste skinnjackan som du kan tänka dig. (Jag vet, jag är en
dålig vegetarian) Färg? Grön :) Massor grön färg. Den är så snygg
att jag har på mig den trots att det är för varmt. Den kommer
vara utsliten när jag kommer hem :)
För övrigt händer det inte så mkt. Byn Vä utanför Kristianstad är
miniliten och det roligaste du kan hitta på är bärplockning och
ko-safari. Men det hinner jag inte med, jag har två kusiner att
hänga med. Jag är storkusin och boss så jag måste ju. ;)
Imorgon Ska vi åka in till storstan (Kristianstad) och gå på stan.
Ska försöka få tag i en Myrorna-butik, vem vet vad man hittar i
Skåne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0