Värt?

Jag är en modenörd, och märkesnörd och äkta front-row-wannabe, men detta förtår jag inte.
Balmain gör kläder som ingen har råd med, förutom riktigt, snuskigt rika människor. Vi snackar Paris Hilton gånger 10 och vem av dom går till sin garderob och tänker "Hmm.. Jag kanske ska ta på mig Kurt Cobains sönderslitna gamla tröja idag"?
And the answer IS: Ingen!

Om jag ska vara helt ärlig är jag trött på army-modet över huvudtaget. Jag älskade det när jag gick på mellanstadiet och när My Chemical Romance släppte sitt album The Black Parade var jag helnöjd i min Roberto Cavalli för H&M-kavaj. Jag har t.o.m burit äkta svensk militäruniform då jag var med i flygvapnets ungdomsförbund. Jag har tröttnat, det är inte kul eller nytt längre. Cargopants för 30 000? Nej tack


En gammal bild på min Roberto Cavalli for H&M-kavaj

Min militäruniform i Januari förra året

Den här tröjan kosta ca 11 000 svenska pix. Den är gjord i bomull.
Vill du ha en? Köp en tröja på H&M, Lindex, etc. och klipp hål själv.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0