Är du trött?

Klockan slår snart midnatt, men jag är inte ute med min drömprins och kommer inte springa när jag hör klockan. Jag sitter hemma och är trött istället. Mitt huvud terroriserar hela mig både mentalt och fysiskt med plågsam huvudvärk och jobbiga minnen.
Önskar att jag hade en riktigt bra snyftfilm. Undrar om En ung Jane Austen Finns på nätet? Den är fantastiskt bra så om du inte sett den så gör det!!

Jag hade i alla fall en väldigt mysig kväll igår.
Myskväll i Linköping med Issa, Clara, Klara och Linnea. Och det skadade ju inte att vi hade marängsuisse ;) (Ja, jag är barnsligt stolt över att kunna stava det ordet.) Vi kollade på film: En shoppaholics bekännelser (som var riktigt bra!), Föräldrafällen (den är söt!) och Friday 13th. Hela kvällen hade en lätt känsla av sommar över sig, vilket kändes underbart och befriande. Min sällskapssjuka och uttråkadhet är borta och jag känner mig faktiskt riktigt glad att jag inte åkte till Norrköping för att dansa, eller till Motala för att se I'll Be There i Rockkarusells-semifinal. Dom gick vidare, grattis!

Nu ska jag se om man kan googla fram en bra snyft-anime, kanske ska kolla på Blood+. Den är jättebra men du kommer behöva terapisnack med kompisar efteråt, så se den tillsammans och gråt ihop. Den blir nog bäst så.

Ha det riktigt fint och sov gott.
Puss


Gravitation - Kent. Den här låten botar bokstavligen min huvudvärk. I love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0