Underliga ljud i natten...

Är något jag skapar. Jag gör en gigantisk, mindblowing, överdriven och smått idiotisk städning av mitt rum. Det har inte funnits någon grundstruktur här i snart.. Hmm.. I Snart sju år!! Ja, så är det. (Huset är inte ens sju än..)
Så nu gör jag en sinnessjuk rensning på natten. Tur att Spotify finns..
Jag hittar alla möliga saker jag glömt. Och sånna som jag kommer ihåg också. Och saker jag inte ens kunde drömma om att jag hade (Jag hittade två och femtio!!!! Yäy, Yäy, Yäy!!!!!!! :D).
Men varför gör jag inte det här på dagen?
Jag gillar listor, så jag har gjort en:
1. Det finns mkt annat kul man kan göra på dagen. Ingenting är en sån grej.
2. Jag är vaken på natten.
3. Jag är förpassad till mitt rum för mina päron kan inte sova när jag stryker omkring på natten. Tänk om jag
    kunde få dom att sitta stilla i ett enda rum på dagen?
4. Det är av någon anledning roligt att städa på natten. (Yes, you heard me)

Nu ska jag försöka skramla fram lite mer pengar för jag ska träffa superfina Freddan Och Linnéa på stan imorgon. Och jag vill ha strumpbyxorna som Monki rear ut för 20kr. Dom är vrålsnygga och billigare plagg får man leta efter.
Hitta bra saker på rean du också. Men shoppa på Moni nu, dom har redan startat rean, vill du ha något skynda! (Jag kanske rånar en bank och köper allt)
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0