En Ensam, Liten Kaosgudinna

Mitt rum. I've raised hell. Verkligen ett bokstavligt helvete. Och då är det inget emot hur det såg ut innan. Nu har mitt kaos ordning. En fantastisk ordning. Stabil och jag hittar överallt. Så stabil att den börjar falla sönder. Den knakar i fogarna som ett oälskat hus. Och inget knakar mer än ett oälskat hus. Eller så knakar älskade hus mest. Men det är ju tur att det inte gör något att kaos-ordningen inte håller, det var inte meningen heller. Den ska gå sönder. I mitt kaos råder en perfekt oordning. Det är bra, för innan var det vansinnig oordning. Nu blir det en perfekt ordning. Utan kaos. Det är ännu bättre, då kan jag skapa kaos någon annanstans. För det är nog trots allt det jag gör bäst. Jag har faktiskt aldrig misslyckats med kaos. Men måste kaos alltid sluta i ordning?






Jag har drukit en hel liter juice. Jag gillar inte juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0