God morgon?

Jag ska ut på äventyr. Ett planerat sådant. Dagens outfit ska bli randig, den är inte på än. Jag sitter i en blommig röd sommarklänning än så länge. Det ska bli en rödrandig skjorta istället. Sen ska jag knyta en sjal runt mitt huvud. Det ska bli en galet snygg outfit. Sedan ska jag åka till Ikea. Kul? Jo faktiskt. Jag måste byta klädhängaren. Sedan ska jag bege mig hem igen, äta lunch och ta hand om hunden är planen. sedan ska jag samla mig själv och åka till Norrköping. Jag ska gå på myrorna och se om dom har en byrå. Jag har inte råd någon annanstans nämnligen (sad but true). Men vad gör det? Jag har nylackade, snygga naglar. Dagen kommer bli awesome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0