En trött hund och en trött matte

Nu är jag klar. Dagen äventyr är avklarade och det bästa av allt är att jag faktiskt lyckades vända på dygnet. Nu sover jag normalt enligt min egen rytm. Dvs två på natten. det är skönt.
De sista pusselbitarna av mitt kaosrum börjar placeras in i en ordning och det är snyggt. Riktigt snyggt. :)
Min garderob kommer att bestå av en klädställning och en bokhylla (jo, det funkar). Min aföräldrar har ingen aning om att dset var den verkliga anledningen till att jag var på ikea, dom trodde att jag bara köpte förvaring.
Dom kommer hem imorgon. Dom kommer få en shock, såhär kommer dom aldrig sett mitt rum tidigare.
Det går ju att komma in i det nu!
Nu är jag trött. Nästan två veckors äventyr gör en trött.
Jag ska sova nu och drömma om klädhängare, Ikea och värme.
En liten hund kommer ligga bredvid mig. Han har varit världens bästa hund eftersom han levt på mina konstiga tider.

Sweet dreams /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0