Billy <3

Ikea-rea. Det gillar jag. Det rimmar också, men det tar vi inte upp nu.

Eller jo! Filmen Matrix har ju uppenbara brister i storylinen, ...
Malin!! Fokus!

En Billy-bokhylla med coolt mönster monteras just nu i mitt rum.
Den utgår ur sortimentet så den kostar bara 195kr. Finns i grönt
och orange också. Den kommer att bilda min nya garderob, mina
föräldrar kommer att få en chock när dom hittar min garderob
utanför mitt rum imorgon.
Hihi, I like it ^^


Billy-bitar


En låda med skruvar (så kommer inga bort, smart va?), ett
instruktionspapper och en trött liten hund.

Hoppas ni sover gott

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG! Malin! Jag tittade på de där bokhyllorna idag, vill ha! :D

2010-07-11 @ 00:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0