Save Us Link!

Det låter så när man spelar Zelda. Och Jag älskar att lira Zelda.
Man måste använda hela hjärnan när man spelar liksom. Det
går inte annars. Jag har alla Zelda-spel som finns till TV. Fick
spelen Windwaker och Occarina of Time i kombination med det
Gamecube jag och min lillebror fick i sommarpresent. (Jag var åtta då.) 
Idag, "bara" nio år senare, har jag klarat ett av dom.
Zelda Twilight Princess har hunnit bli ett gammalt spel. Men det tog
två och ett halvt år för mig att klara det. (I know, I suck. Hahaha)
Jag lyckades liksom tillslut klura ut precis allt. Utan hjälp från fusksajter
och manualer. Jag är brutalt nöjd. Grattis mig liksom. Det är helt onödig
information för omvärlden, men jag lider av grov abstinens. Två och ett
halvt år och det är slut i en handvändning.. Det suger.
Hoppas Link (den figuren du spelar som) dyker upp i ett nytt spel och
räddar mig. och det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0