Lite sjukt är det..

Jag är sjuk. Två av mina bästa kompisar är också sjuka. En
annan av mina närmaste visar samma symptom som jag trots
att vi inte setts på ett tag. Något går runt och den här sjukan
är galet jobbig. Speciellt om du är sångare!! Den har nämnligen
bestämt sig för att bo i halsen. Jag låter som ett sågverk.

Trots att jag är sjuk så har jag endå lyckats skriva ihop ett CV.
Ett bra CV, speciellt eftersom det faktiskt är mitt första!
Dock såg det sådär ut på jobbfronten.. Verkade som att dom
redan hittat någon. Jag sitter därför och slår migsjälv lite i
huvudet, men jag har en rätt fin dialog med min vålddsamma sida.
Det löser sig, om jag inte får det här jobbet kommer det ju
faktiskt fler. Och det kommer finnas fler chanser att inte få jobb,
jag är sjutton och kommer jobba i typ femtio år till minst.
Jag ska få som jag vill och tills dess kommer jag att designa
smycken och sedan ska jag söka modelljobb. Sminkmodelljobb,
jag är lite för kort för catwalken.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0