Jag Lever På 20 Procent

Tidnings-release-event på Monki. JA!! Det gjorde mig ordentligt glad!!
Jag har en tendens att shoppa tills jag är glad igen när jag är deppig
och det har lutat åt att jag skulle ruinera mig på Monki. Och när jag fick
reda på att dom skulle ha lite mingelkväll samma kväll som dom
släppte sin tidning var det givet att jag skulle dit (och jag hamnade
hemma hos Sofia innan vilket var härligt).
När jag kommer dit så är det 20% på ALLT i butiken!! Resultatet?
Ett par skor (se tidigare inlägg), en skjorta/klänning/topp/jacka/någonting
som är världens skönaste, ett ´nytt Monki-monster
(som ska få en egen introduktion) och ett par strumpor.
Sen fick jg med mig en Vitaminwater, en klubba som krossades i väskan
och tidningen hem! Och trots att jag funderade på att lämna tillbaka något
behöll jag allt. Jag var värd mina tjugoprocent!


Monkitidningen First Love


Monki-monstret Moluna, I love <3


En god och krossad klubba :P

Skjortan på bilden är den ovanbeskrivna överdelssaken :)
Jag bor i den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0