Internet avsaknad!

Äntligen!! INTERNET FUNKAR!!!! Jag har inte haft internet på dagar!!!
Äntligen kan jag surfa, läsa, facebook, blogga! Mina fingrar har inte
riktigt vetat vad de ska ta vägen. Nu har dom äntligen tillgång till ett
tangentbord igen. Dom är lyckliga och nöjda. Dock saknar min mobil
sin datasladd. Den ligger hemma framför datorn. Den dator som sitter
fast tillsammans med sin hårddisk. De är oskiljbara :)

Men om datorn är hemma och jag inte är där vart är jag då?
I Köpenhamn. Smsa inte mig, eller jo, men inte om du inte har råd med
det. Som sagt, jag har mobil-USBn hemma, bilder kommer alltså tidigast
finnas tillgängliga på lördag. Förmodligen senare.

Kläderna här är helgrymma och jag har köpt en asgrym (okej, mamma
har) skinnjacka. Den kommer senare (eller förr!) dyka upp på bild.

Ha det fint hemma i Sverige. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0