We are dogs unleashed!

Idag har Jag träffat fina Issa, Petra och två andra personer vid namn Mikis oc Madde. Vi har grillat. Dom grillade fläskkotlett och jag quorn. Deras mat luktade väldigt gott. Men jag kunde tillslut bestämma mig själv för att jag inte skulle äta kött. Det är svårare att bli vegetarian än jag trodde. Sedan gick vi ut där Issa träffade sin pojkvän Love. Dom är som socker. Jag gick dock hem rätt så tidigt. hade inte så mkt gemensamt med Mikis, Madde, Petra och Petras pojkvän, så jag följde med issa och Love när dom skulle ta bussen till rese. Det var en rolig och mysig och kort kväll.

hoppas ni har en fin sådan. Kram (: <3


Min underbara lillebror sa att den här låten var bra, och det är den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0