En vecka sa du?

Jag har något på armen.. Om jag har tröja på mig ser det ut som att jag har världens
biffigaste muskel på högerarmen, men absolut noll muskelmasssa på vänstra. Har jag linne
 ser jag ut som en cancer-patient som man måste hålla koll på 24/7.
Jag har en väldigt ful klockliknande sak, den är VRÅLFUL!

Vad är dessa saker då?
Och varför har jag frivilligt en ful, men framför allt klockliknande (jag har problem med
att använda klockor, jag vantrivs) sak på armen?
Jo det är sömnmätare. Två stycken. Var på Neurofysiologiavdelningen (långt och möjligtvis
felstavat ord) och fick dom idag. Plus en massa information om hur jag ska hantera dom.
Jag ska ha dom under en vecka, hela tiden förutom när jag duschar. (Jag får duscha,
Haleluja!) Vad exakt dom mäter eller ska förklara har jag ingen aning om. Jag är som sagt
ingen doktor.

Såhär sexigt ser det ut:

Hått Raaajt??

Ser ut som om jag klistrat fast en misslyckad datamus på armen..

Ser ut som en slags elchock-sak för fångar från Sovjet-Ryssland.

Hur som helst så känns det ändå stört coolt.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0