Använder du BH?

Japp, nu inviger vi en ny kategori och i den kommer jag skriva om saker som verkligen lyckas slå omkull mig. (Vilket hände idag.)

Jag har en väldigt gullig liten hund som heter Snobben. Idag skulle jag glatt och oskyldigt ta ut honom på en promenad. Jag har knappt hunnit gå ut dörren innan jag träffar ett tre lågstadieflickor varav två av dom bor i mitt område. De har träffat Snobben tidigare och frågar snällt om de får klappa honom och eftersom Snobben är en väldigt barnkär hund så får dom självklart det.

Det här verkar inte särskilt chockerande eller hur? Vänta bara...
Flickan som inte bor här börjar sen prata med mig.
Flickan: Hur gammal är du?
Jag: (detta är ju en väldigt oskyldig och rätt söt fråga så jag svarar) Sjutton.
F: Har du HB?
J: Va?
F: Använder du BH?
J: (rätt ställd svarar jag rätt chockat) Jaa?
F: Hur ser den ut?
J: (Klarar inte av att svara riktigt)
De andra två flickorna: Kanske vit eller svart?
J: (Tittar från den ena till den andra och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen)
F: Vad har du för färg nu?
J: Va!?(nu är jag riktigt slungad ut i yttre rymden, jag tror jag hamnade på jupiter)
F: Får jag se?
J: Näe. (Börjar återfå förståndet)
F: Okej, hejdå

Jag tror aldrig jag fått en sånhär brutal chock. Jag har aldrig, inte ens av den mest jobbiga, högstadiekillen du kan tänka dig fått frågan "Har du BH?" Är fortfarande i något av ett chocktillstånd och jag fick frågan typ vid halv fem-tiden.

Det finns nog bara en fråga att ställa, har du BH?

Kommentarer
Postat av: Bunny

HAHAHA! Så random! Jag jobbar med tjejer i 6 - 8 års åldern, jag är danslärare. De ska alltid känna(!) på min BH :O



SV: Uhm - sök på tutorials på youtube, typ Lady Gaga bow hairdo eller nått sånt ^^ Svårt att förklara, lättare att visa ^^

2010-04-17 @ 10:26:42
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: adam adam adam

det är frågor som måste ställas!

2010-04-18 @ 15:09:58
URL: http://trojanmeasures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0