En Helt Vanlig Slödag

Tråklördag. En helt vanlig tråklördag. Jag ska städa. Och lätta
upp stämningen med Tv-spel. Eller stickning. Men börjar jag
sticka så känner jag mig förmodligen som en uråldrig pensionär.
Men städa måste jag, och jag är inte på humör att ta mig
någonstans. Eller göra något med mitt liv. Eller träffa någon.
Jag orkar fan inte ens ta på mig kläder. Jag ska ha myskläder
och bara gå utanför dörren för hundens skull. Japp, och spela
Super Mario. En långsam-lördag.
Vad ska du göra idag?

 

Kommentarer
Postat av: liljan

jag hatar att städa, jag stickar också mina syskon har kallar mig farmor när jag gör det :P

2010-09-12 @ 16:07:13
URL: http://liiljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0