I know now!!

Idag, en underbart solig eftermiddag i Norrköping, åker jag hem till gråmulna Linköping för att gå till doktorn. Där får jag ett resultat. Ett resultat på ett test som de flesta aldrig tar. Ett resultat på något som kommer att göra mkt. Resultatet är en diagnos.
Jag är inte mentalt handikappad och min kropp funkar normalt.
Jag har Delayed Sleep Phase Syndrome. Det är vad dom tror. Och ända sen jag fick reda på syndromet (Tack Adam) har jag också trott det. Jag kan faktiskt ge ett namn på mina sömnproblem nu, inte bara försöka förklara vad mina "sömnproblem" innebär. Det verkar kanske som något litet, men för mig är det löjligt stort. Det är bevisat att dom inte är på låtsas nu.

Jag är glad mitt i all pms.
Kram <3 :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad skönt att äntligen ha en diagnos, nu håller vi tummarna för att allt blir bra! Kram

2010-05-18 @ 21:05:15
URL: http://gracelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0