Ett långt inlägg i punkt-form!!

Jo Jag behöver göra en update, sen förra torsdagen!! Don't worry, be happy, för jag ska göra det kort (dvs, längre än vad som egentligen är kul)!

Torsdag 4 mars
Tokio Hotel! Tokio Hotel!
Jag har inga egna bilder eftersom min mobilcam är kass.
Bill hade galna kläder (sometimes designers, spec om det
stavas Dsquared2, go over the top)
Finns säkert blandade meningar om hur bra dom var, men
wth, det är ju min blogg vilket innebär att det är mina
åsikter som gäller. och tro mig när jag säger det: I'm Happii :D
 

Fredag 5 mars
Ännu en fin dag, hann med galet mkt! Gick upp tidigare än
vad en person med mina sömnproblem borde. (Hehe, jag
satt två på natten och åt kaka och drack mjölk.) Det var
bara att dra på sig kläder och åka till skolan och skriva matteprov
(som mot alla odds troligtvis gick bra).Sedan bar det av till Linköping
för att träffa kompisar (väldigt fina sådana men jag vet inte om jag får
skriva namn). :)
Efter en snabb busstur hem var jag i danskläder och snart tillbaka i
Norrköping, redo för att dansa street för första gången. Helt underbart
kul!!
När dansen var över och man var nyduschad och fräsch bar det iväg
mot filmstaden. Filmen var fantastisk och jag vill se den igen!!
Alice i Underlandet... I cannot describe it. Jag har velat se den
ända sen jag hörde orden Tim Burton och Alice i Underlandet i
samma mening. Och det blev inte sämre av att Tokio Hotel finns
på soundtracket^^



Tisdag 9 mars
Detta blir första gången jagnågonsin lagar vegetarisk mat.
Jag lägger quorn i en plastpåse och ser till att dn tinar, bara
för att senare läsa att qourn inte ska tinas. Gulp!
Men jag låter inte ett sådant litet missöde stoppa mig. Nej,
jag petar smått förundrat på den köttliknande råvaran och
blir barnsligt förtjust när jag inser att det är som att peta på
en svamp. Att qournen luktade kattmat var smått avskräckande
men inget problem. Jag är minsann inte rädd för katter!
Och tur var väl det, för det var galet gott!!


Elle-tidning, vegetarisk thai-gryta och mangoproviva: Sjukt bra middag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0