Två

Jag hatar mig själv
Jag plågar mig själv frivilligt
Kul
Snälla mig sluta nu!!
Jag vill inte
Men jag vill så jag gör det i alla fall
Jag äter upp mig själv
Roar mig med att få hela min kropp att skrika
Få hela mig att må illa
Få mig att vilja dö på fläcken
Få mig att sväva över allt annat
Fyller mig med så intensiva lyckokänslor att jag går i bitar
Jag vill inte röra mig ur fläcken
Jag vill springa jorden runt bara för att få vara där
Delar mig själv i massa bitar
Bara för att komma bort från mig
Jag kan inte
vill inte göra upp med mig själv
Jag vill fortsätta  knyta ihop mina skosnören
Jag vill knyta upp mina skosnören
Jag vill inte gå sönder längre, men jag vill absolut inte vara hel ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0