Lätt fånget, lätt förgånget

Jag hittar på fuffens. Det är kul :)
Det är lätt också, för mina päron ar i skrivande stund inte hemma.
Igår var jag på Ikea för första gången på flera år. Tillsammans med
Issa som tipsade om att det fanns en fin klädhängare där. Den är
köpt och släpad (eller ja, buren) ifrån Tornby hem till mig i andra
änden av stan.
När vi äntligen är hemma hos mig står vegetariskt på menyn. Jag
tror jag äntligen hittat något som kan få mig att sluta längta som en
galning efter kyckling.
Men när vi monterar klädställningen är något fel. När Issa har åkt
monterar jag ihop och isär den flera gånger, men ändå. Den är sned
och det är för att ena benet är felborrat. Det är hål på fel ställen.
Jag ska ringa till Ikea imorgon och be om hjälp, men det  innebär
nog att jag måste åka dit snart igen och släpa hem en ny eller
liknande. Ska bara se till attt föräldrarna inte får reda på det.
Jag vill att det ska bli en överaskning, en billig överaskning.
Jag har ett behov av en fin byrå också, men den sökes på second
hand istället. Myrorna i Norrköping är min favoritbutik.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jackan är gjord i ett blandtyg av bomull och polyester:)

2010-06-30 @ 19:27:56
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Tack vad snällt :) Vilken fin bakgrund du har ^^

2010-06-30 @ 20:52:04
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: elin

Hej, pga flytt rensar jag ut hela sommar garderoben till priser fr 10 kr. Besök gärna vid intresse,tack

2010-07-01 @ 18:09:37
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0