I'll cross you're line anyway, don't bother drawing any

Jag hörde den här låten i fredags på P3. Den luktar sommar
hela vägen hit och videon gör en avundsjuk. Jag vill också
ha sånt väder och sånt hav och sånna vågor här i Sverige.
Det får gärna sluta regna.


Jack Johnson - You and Your Heart


Och när jag väl är igång och kampanjerar för musik man
blir glad av kan ni få titta på den här videon. Det är
faktiskt andra gången jag bloggar om den, hittar du en
random blogg med den här som ända inlägg är det min
gamla (eller en av mina gamla ;). Jag glömde nämnligen
lösenordet direkt, men nog om det: 
Det är fel på dig om du inte ler när du ser detta :)


Jack Johnson - Upside down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0