Mängder med Vitlök

Jag kan knappt andas genom näsan. Jag är så svullen i huvudet att jag börjat undra när förkyldningen lyckas spränga min skalle. Samtidigt sitter jag och skriver ett CV till ett jobb jag väldigt gärna vill ha. Jag hoppas, hoppas jag får det!! Det skulle vara jättekul att få jobba där. Det är något jag hoppas på.
Men jag är jättesjuk, jag hoppas att dom inte hunnit anställa någon eller liknande, det här jobbet är mitt. Jag ska få det! Hur jag ska lyckas när jag ligger nedbäddad med exploderat huvud och glass vet jag inte, men lyckas, det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Asså tack, Malin, för din fina och uppmuntrande kommentar. Jag behövde verkligen den i dag. Första "riktiga" skoldagen har tagit kraften ur mig. Fy, det här året alltså.. vi får hjälpa varandra känner jag. Men tusen tack! Du är bäst, Malin. En sån fin tjej är du ska du veta. Så vacker!



Jag önskar dig all lycka när det gäller "det där" jobbet. Vill verkligen att du ska få det och tror på att du står på god väg till det.



En annan grej nu: SJÄLVKLART ATT JAG HJÄLPER DIG MED HEADERN! Vi prickar in en höstig dag, då färgglada löv täcker Norrköpings promenader och den friska vinden blåser liv i ditt hår. Det blir finemang. Jag kommer vara helt till mig när jag får fota dig! :D

2010-08-30 @ 21:10:22
URL: http://victorygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0