Supersockersöt filur på gräsmattan framför skolan

Jag är hemma idag och har inget nytt att skriva om idag. Förutom det som hände igår.
Och igår satt jag med en hel bunt söta chicas på gräsmattan och åt glass från Lindahls. Det rekomenderas starkt! (Vem rekomendrear inte ett ställe som gör och säljer supergod, hemgjord glass året om?)
Det blev ett snack om kända bloggar och ideal. (Läs Kissie, Desiré, Dennis M osv.)
Vi kom fram till att det inte är coolt med gigantiska bröst, för mkt foundation och absolut inte snyggt med ätstörningar. 

Nu ska jag tipsa om en riktigt bra blogg med smarta inlägg, fina bilder och den är skriven av min smarta kompis Victoria :)


Läs om vad den här lilla filuren (som är brutalt snygg i mina solglasögon) hittar på i bloggen Victorygirl.
Kram


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ååååh tack, Malin. Tack för du tipsar om min blogg även om den är hur trist som helst. Du är fin. Kom till skolan snart igen. Saknar dig ju när du är borta.

2010-04-27 @ 22:55:39
URL: http://victorygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0