Ponyo och I'll be there.. Tonight IS gonna be a good night :D

Min hjärna crasha igår.. Var tydligen för tidigt att gå till skolan iaf.. men jag hade sinnessjukt snyggt hår ända tills vädret tyckte att det var världens bästa idé att regna...
Men det är sånt man får ta, vädret är boss och jag är inte ens anställd.

Jag såg hursomhelst på världens sötaste film igår. Hayao Miyazaki is a genious. Denna gång är det en tolkning på lillla sjöjungfrun som gäller. Filmen hette Ponyo och handlar om den sockersöta lilla varelsen Ponyo :3
Filmen MÅSTE ses! Det görs hur mkt bra anime som möjligt och jämfört med hur mkt dålig film det görs så är det väldigt underskattat att titta på anime. Har du inte spanat in Miyazakis filmer än? Hyr hem Det Levande Slottet (detta är min favoritfilm!), Totoro och Spirited Away och se dom på orginalspråk med text. Och se Ponyo!!

Ponyo

Ikväll ska jag till Norrköping och kolla på Rock-karusellen och träffa fina människor. Det ska bli grymt kul!! :D
Sen ska jag äta kolasås när jag kommer hem.
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0