Opera in Stockholm

Har innan berättat att jag skulle på opera den 13e. Och som alla med lite koll på dagar vet så var det igår. ^^
Det var supermys. Och hela dagen var bra igår faktiskt! Den börjar bra med en djup och passionerad förälskelse (info kommer xD), går vidare till Stockholm, därifrån till Weekday (där det fanns en underbar blekrosa klänning som både jag och Olimpia vill ha) :) och slutar med Figaros bröllop. Det var faktiskt jättehäftigt att få se en opera, och den var faktiskt riktigt bra. :) Och skådespelarna/operasångarna/vad-man-nu-kallar-dom var fantastiska på att använda sina röster och att agera samtidigt. Jag tar mig själv på sängen när jag inser att jag skulle kunna tänka mig att arbeta med det i framtiden.

Jag kom hem tjugo 2.40 igår, och hade tänkt på ett enda ord på bussresan hem: Paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0