Hur får man träningsvärk i nacken? Jag vet..

Man röjer hela kvällen! Det är svaret. Och det göt man när man drar på Rockkarusellsfinal.. Speciellt om rätt band vinner. ;) och ni som inte hört I'll Be There än har missat något, dom är riktigt bra. Jag träffade den oerhört söta människan Sosso också vilket jag inte var beredd på, men det gjorde mig galet glad att se henne igen :D
Sen att cykla fram och tillbaka hemifrån och till rese bidrar ju till en del träningsvärk..
Men allt blir bra med Kolasås, hemgjord kolasås that is.
Imorgon är det måndag, och måndagar är (jag har aldrig nekat till att jag är konstig) galet fina dagar.
Kram :D


I'll Be There (kommer inte ihåg vad låten heter... :s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0