Hej hopp

Imorgon är det skola igen! :D
Jag är faktiskt riktigt glad, jag älskar min skola och ser fram emot att få träffa min fina klass igen.
Jag längtar dit :)

Idag får det bli en slö dag. Jag borde ta mej till biblan och plugga och jag borde städa. Men jag har faktiskt lov, jag behöver inte göra någonting. Jag tror jag ska gå ner och göra saft och njuta av den. :)

Jag har faktiskt också fått en tid för en sömnutredning! :D
Dom ska ta prover, kolla hur jag sover, osv. Jag kanske äntligen kan få veta vad det är som är felet.

På tisdag ska jag till Stockhlom med skolan. Jag ska få se på en opera. Figaros bröllop för att vara tydligare. För att få göra det betalade jag 200kr. Normalpris för en rätt taskig plats brukar ligga på en tusenlapp minst. Jag är lyckligt lottad :D Jag kanske aldrig får se en opera någonsin igen, men då har jag fått uppleva en.

njut av den sista dagen på lovet. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0