En fin dag

Idag gick jag upp elva (duktig Malin!) för att jag skulle ta mig till Norrköping. :D
Så jag gick upp, gjorde mig i ordning och klädde på mig. Riktigt nöjd var jag också,
eftersom jag skulle hinna med bussen i tid och därför hamna i Norrköping redan
klockan ett.
Trodde jag.
När jag väl står i dörrren och är på väg ut kurrar magen ilsket och det är bara att vända
in igen och laga mat. (Eftersom jag vaknar så pass sent och somnar så som jag gör - dvs
tre på natten - blir jag hungrig på natten. Jag äter lunch och middag, men blir hungrig
senare. Jag har löst det genom jag äter frukost på natten för att inte störa min famlij
genom att laga mat när dom ska sova. :D)

Jag kommer tillslut till Norrköping och är framme vid Söder Tull 13.40. (Hehe, något
försenad.) Där träffar jag superfina Sofia :D
Vi gick in på skolan och det kändes tomt, men underbart fint. <3
Sedan tog vi en promenad och köpte glass på Halvars, vilket också var underbart fint. :)
Efter det fortsatte vi promenaden och hamnade tillslut nere vid strömmen. Har aldrig
riktigt gått omkring vid strömmen på sådant sätt innan så det var jättekul.

Några bilder från dagen:


Konst


Sofia


Rakt över strömmen - mäktigt!!

En kort sammanfattnig: Dagen har varit väldigt fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0